پپ گوارديولا: من يك طرفدار سرسخت بسكتبال هستم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداري – روز گذشته سرمربيان تيم هاي فوتبال و بسكتبال بايرن مونيخ با هم ديدار كردند.

به گزارش سايت Eurosport، ديروز پپ گوارديولا و سوتيسلاو پسيچ سرمربي تيم بسكتبال بايرن مونيخ با هم در دفتر كار گوارديولا ملاقات كردند. پسيچ در اين مورد گفت:" ما هر دو نظرات مشابهي داريم، وقتي كه تيم توپ را از دست مي دهد، بايد سريع آن را بازپس گيرد."

پسيچ مي خواهد از اين پس به طور مرتب بازي هاي بايرن را از نزديك تماشا كند، وي در اين زمينه گفت:" با وجود پپ، براي  من دليل بيشتري وجود دارد كه براي تماشاي فوتبال به استاديوم بروم."

پپ گوارديولا نيز در اين مورد گفت:"از كودكي من هر آخر هفته براي ديدن بازي بسكتبال به ورزشگاه مي رفتم، من يك طرفدار واقعي و سر سخت بسكتبال هستم." روز پنجشنبه در آغاز رقابت هاي بسكتبال ليگ اروپا، تيم بايرن مونيخ به مصاف تيم سابق پپ گوراديولا، بارسلونا خواهد رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 21:7 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2040
بازدید کل : 30367
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1